کلیدواژه کیفیت خدمات / (715 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بابایی طهرانی، حامد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:فرسودگی شغلیکیفیت خدماتهوش رقابتیانعطاف پذیری سازمانی
-
2.
نویسنده : ابراهیمی فیروزآباد، زهرا ؛ شاهواروقی فراهانی، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (15 صفحه - از 1008 تا 1022 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتعملکرد کسب و کاراستراتژی بازاریابینوآوری باز
-
3.
نویسنده : ثریای، سید مهدی ؛ زرهاشمی، قاسم ؛ اسکندری، محسن ؛ شادمان، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (11 صفحه - از 1913 تا 1923 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکیفیت خدماتشهرداری مشهدامیدشغلی
-
4.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
5.
نویسنده : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
6.
نویسنده مسئول : تورجی زاده، محمد ؛ نویسنده : باقر صاد رنانی، مائده ؛ نظری، حامد ؛
مجله:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1402، دوره سوم - شماره 14 (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمساجدفعالیت مذهبیمشارکت نمازگزاراننماز
-
7.
نویسنده : کرد، حامد ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، امان ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ نویسنده مسئول : تقوا، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوب 3دولت سیارتحلیل مضمونمدلسازی تفسیری ساختاری
-
8.
نویسنده : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ نویسنده مسئول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 188 تا 191 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقی
-
9.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
10.
نویسنده مسئول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ نویسنده : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحه - از 70 تا 81 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگرآمیخته گردشگری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (119 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- بین المللی (15 مقاله)
- A (14 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ملی (10 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)