-
1.
نویسنده : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:زنجيره تأمینكيفيت خدماتتحليل شكافكيفيت خدمات لجستيكمدلعملکرد
-
2.
نویسنده : آذر، عادل ؛ رضایی پندری، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتTOPSISتئوری مجموعههای فازیمدل شکافدادههای فازی
-
3.
نویسنده : اسعدی، میرمحمد ؛ آذر، عادل ؛ نقوی، سیدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتیزدتحلیل اهمیت- عملکردرضایتمندی گردشگرانهتلهای سنتیگردشگرانکیفیت خدمات هتلسنتیسنجشپژوهشعملکرد
-
4.
نویسنده : ابراهیمی، کریم ؛ چیت سازیان، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1399 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 89 تا 109 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیککیفیت خدماتمدلسازی ساختاری تفسیریاطلاعاتمدلمشتریماتریسمعیار
-
5.
نویسنده : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛ مقبل باعرض، عباس ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت زنجیره تامینتحلیل شکافاندازه گیریشاخص های عملکردی