-
1.
نویسنده مسئول : سلمانی، ملیحه ؛ نویسنده : ذوقی، لیلا ؛
مجله:روان شناسی پیری»بهار 1401 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 56 تا 69 )
کلیدواژه ها:سلامت عمومیاحساس تنهاییسالمندانهوش معنویاضطراب مرگذهنآگاهی
-
2.
نویسنده : صمصامی، اعظم ؛ شریعت باقری، محمدمهدی ؛ نویسنده مسئول : ذوقی، لیلا ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1401 - شماره 66 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 315 تا 334 )
کلیدواژه ها:باورهای انگیزشیشکفتگیخودشفقتورزیکمک طلبیدرگیریتحصیلیخودتعیینگری
-
3.
نویسنده مسئول : ذوقی، لیلا ؛ نویسنده : سلمانی، ملیحه ؛
مجله:روان شناسی پیری»زمستان 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 350 تا 360 )
کلیدواژه ها:سلامت عمومیسالمندانهوش معنویذهنآگاهی
-
4.
نویسنده مسئول : ذوقی، لیلا ؛ نویسنده : مشهدی غلامعلی، فاطمه ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1400 - شماره 44 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:مادرانمهارتهای ارتباطیذهن آگاهی
-
5.
نویسنده : ذوقی، لیلا ؛ عینی پور، جواد ؛ نویسنده مسئول : آجیل چی، بیتا ؛
مجله:پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده»پاییز و زمستان 1401، دوره دهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 388 تا 416 )
کلیدواژه ها:دانشجوسازگاری اجتماعیناجابهزیستی روانشناختیتاب آوریبهزیستی روانبهزیستی روانشناختیرواندانشجویانزن
-
6.
نویسنده : پیرا، ولی الله ؛ سادات حسینی، سید محمد ؛ ذوقی، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ترافیک»بهار 1397 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها:سرفاصله زمانیعملکرد رانندهسرفاصله ایمن دنبالهروی
-
7.
نویسنده : یوسفی راد، الهام ؛ نویسنده مسئول : ذوقی، لیلا ؛
مجله:پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده»پاییز و زمستان 1400، دوره نهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 400 تا 432 )
کلیدواژه ها:زنانطلاقهمدلیمهارتهای ارتباطیبهزیستی روانشناختیذهن آگاهیکیفیّت زندگی
-
8.
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان
نویسنده مسئول : ذوقی، لیلا ؛ نویسنده : آجیل چی، بیتا ؛ مدن دوست، سمیرا ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 9 تا 20 )
کلیدواژه ها:حل مسئلهتنظیم هیجانسبکهای یادگیریهوش فرهنگیهیجان خواهیادراک خطر