-
1.
نویسنده : ترکاشوند، فتانه ؛ رضوی، سید علی اصغر ؛ عاقلی، میثم ؛
مجله:رهیافت»تابستان 1397 - شماره 70 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 97 تا 109 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانیمدیریت کیفیت جامعمدیریت دانشبرنامه ریزی استراتژیک
-
2.
نویسنده مسئول : رشیدی، حسن ؛ نویسنده : عاقلی، میثم ؛ خدیر، مریم ؛
مجله:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1401 - شماره 76 رتبه د (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 135 تا 155 )
کلیدواژه ها:استان ایلامدرگیری ذهنیقصد بازدیدرویداد فرهنگیتصویر از مقصدبخش سراب میمه
-
3.
نویسنده : عاقلی، میثم ؛ رستمی، علی ؛ نویسنده مسئول : آجرلو، فاطمه ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1398 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:اخلاقاخلاق حرفهایاخلاقگرایی
-
4.
نویسنده مسئول : علی ئی، مریم ؛ نویسنده : عاقلی، میثم ؛ بیلندی، محمد حسن ؛ جلالی، پریسا ؛
مجله:دانشنامه تحول دیجیتال»زمستان 1400 - شماره 4 (22 صفحه - از 62 تا 83 )
کلیدواژه ها:فناوری نوینکسب و کار آنلاینهیت مپکاربراناطلاعاتپژوهش
-
5.
نویسنده : مسلمی کویری، مینا ؛ کریمی، اوژن ؛ عاقلی، میثم ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1397 - شماره 11 (جلد اول) (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:تعارض بین فردی مشتریانعملکرد فرانقشی نسبت به مشتریانعملکرد شغلی کارکنان فروش
-
6.
نویسنده : آجر لو، فاطمه ؛ رشیدی، حسن ؛ عاقلی، میثم ؛ وظیفه خواه، سمیه ؛
مجله:علوم و فنون مرزی»زمستان 1397 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 173 تا 196 )
کلیدواژه ها:توسعه اقتصادیمناطق مرزیبازارچه مرزیبازارچه مرزی مهران
-
7.
نویسنده : اخوان فر، امیر ؛ مقصودی گنجه، یاسر ؛ عاقلی، میثم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه خواه، سمیه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهرضایت دانشجویانتصویرذهنی برندوفاداری دانشجویان
-
8.
نویسنده مسئول : نیک منش، شمس الدین ؛ نویسنده : زرجو، شبنم ؛ عاقلی، میثم ؛ پورکسمائی، مریم ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1400 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 165 تا 188 )
کلیدواژه ها:برندبرند گردشگریاستان البرزمعماری برندگردشگریمعماریمقصدهای گردشگریبازارعرضه و تقاضااستراتژی
-
9.
نویسنده : دارانی، مهرداد ؛ عاقلی، میثم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ رﻫﺒﺮي رﻓﺘﺎر ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ اﺣﺴﺎﺳﺎت ﻣﺜﺒﺖ