-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
نویسنده مسئول : یوسفی، جواد ؛ نویسنده : ضیائی، محمود ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمودزاده، سید مجتبی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1401 - شماره 66 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 57 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریهتلمرور نظاممندفراترکیبمسئولیت پذیری اجتماعیمسئولیتکارکنانهـا
-
3.
نویسنده : رحیمی باغملک، جهانبخش ؛ حقیقی، محمد ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریصنعت هتلداریتئوری داده بنیادتجربه مشتریارزش آفرینی چندگانهمشتریهتلکارکنانوفاداریمشتریانمدل
-
4.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 238 تا 253 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
5.
تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژیهای بازیگری و فرسودگی هیجانی
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ شیری، اردشیر ؛ فرجی، الهام ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1396 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیعملکرد کارکنانکار هیجانیصنعت هتلداریفرسودگی هیجانیکارکنانهیجانیهتلبازیگریعملکردکارکنـان
-
6.
نویسنده : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 241 تا 267 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
8.
نویسنده : دهقانیسلطانی، مهدی ؛ مصباحی، مریم ؛ طاهری، شکریه ؛ اکبری، زهرا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1398 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریصنعت هتلداریکاهش ضایعاتحفاظت از آبهتللذت جویانهارزش لذت جویانهمحیط زیستمدیریت
-
9.
نویسنده مسئول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده : رمضانی، سارا ؛ رضایی، فائزه ؛ کوشان، امیرحسین ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 133 تا 173 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریعملکرد برندهویت برندرابطهمداری درک شده برنداحساسات مورد انتظاربرنـدمشتریهتلمشـتریهـابـابرنــدبــا
-
10.
نویسنده : نخچیان، علی ؛ مومنی مهمویی، حسین ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1399 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 239 تا 260 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریبازاریابی شبکه اینگرش اخلاقیاستراتژی های بازاریابی دیجیتال