![5](/view/entityimage/pageimage/mrr.gif?articleid=1103040&number=4&pagenumber=5&language=ar)
مؤلف: صابری، معصومه ؛
مدیریت رسانه فروردین و اردیبهشت 1393 - شماره 4 و 5 (18 صفحة - من 5 إلی 22 )
این مقاله به بررسی اقتصاد رسانه ها و نحوه عمل مدیران رسانه در بازار می پردازد و هم چنین این که فعالیت های ما ا
الکلمات المفتاحية: اقتصاد رسانه ها استقلال رسانه ای نیازها و خواسته ها بازار کالا و خدمات رقابت رسانه ای
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![5](/view/entityimage/pageimage/mrr.gif?articleid=1103040&number=4&pagenumber=5&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();