خلاصة:
اينترنت اشيا، يکی از فناوری های نوين در عصر کنونی است و به طور کلی اشاره دارد به بسياری از اشيا و وسايل محيط پيرامون، که به شبکه اينترنت متصل شده اند و می توان توسط اپليکيشن های موجود در تلفن های هوشمند و تبلت، آ نها را کنترل و مديريت کرد. بستر اينترنت اشيا، بر امواج راديويی بی سیمی قرار داده شده که به دستگا ه های مختلف اين امکان را م یدهند، تا از طريق اينترنت با يکديگر به برقراری ارتباط بپردازند. در این مقاله، به طور خلاصه، سطحی از مسائل مطرح درباره پیامدهای رشد و توسعه فناوری « اینترنت اشیا » ارائه می شود. بی شک، تحقیق و موشکافی موضو ع های مطرح شده در این مقاله، نیازمند بررسی های بیشتر و انجام پروژ ه های تحقیقاتی گسترده است.
ملخص الجهاز:
"در این مقاله با استفاده از نظرات کارشناسان متخصص در حوزه فضای مجازی و رسانه در گروه های متمرکز به دنبال آن بودیم تا با بررسی بازی پوکمون گو، رژیم مصرف بازی دارای واقعیت افزوده را، مورد توجه قرار دهیم و جنبه های مختلف چرایی حرکت شرکت های ساخت بازی کامپیوتری به سمت بازی های دارای واقعیت افزوده ، چرایی جلب توجه مخاطب ، درک و فهم کاربر از این نوع بازی ، تکنیک و زبان و ارزش های به کار برده شده در بازی پوگمون گو را بررسی کنیم .
» به بررسی بازی پوکمون گو، رژیم مصرف بازی به نظر می رسد در عصر گسترش فضای سایبر، دارای واقعیت افزوده پرداختند و جنبه های که تعامل میان کنشگران دور از هم شکل مختلف چرایی حرکت شرکت های ساخت بازی می گیرد، نیز سواد خاصی مورد نیاز است ، رابطه کامپیوتری به سمت بازی های دارای واقعیت بین زندگی آنلاین و آفلاین و همگرایی رسانه افزوده ، چرایی جلب توجه مخاطب ، درک و فهم موجب می شودتامحتواهای مختلفی چون صدا، کاربر از این نوع بازی ، تکنیک و زبان و ارزش های تصویر و داده در قالب یک ساختار یکسان تولید، به کار برده شده در بازی پوگمون گو، را مورد پخش و ذخیره شوند و ویژگی های واقعیت واکاوی قرار دادند.
با توجه به حجم زیاد تعداد کاربران کشور ما در اما مهم ترین بحث این تحقیق ، بحث در فضای مجازی داشتن ، سواد رسانه ای در مواجه خصوص دانش سواد سایبری مورد نیاز برای با بازی های از نوع واقعیت افزوده ضروری است ."