پس از آنکه این موارد را بدون تفکر روی جزئیاتش یادداشت کردید،نقاط قوتتان را به شرح زیر ارزیابی کنید: چه نقاط قوتی از دیدگاه شما در مقایسه با رقبا برجسته،رایج یا کماهمیتترند.
نقاط قوتی که شما با علامت قرمز و همچنین آبی مشخص کردهاید،مهمترین سرمایهگذاری شما در آینده است!در اینجا عامل بالقوه و توانایی شما قرار دارد.
درنتیجه شما میتوانید از طریق نقاط قوتتان به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کنید.
چه کاری دوست دارید به شما رجوع شود که برای شما ایدهآل است؟ برای چه کاری به نقاط قوت بیشتری نیاز دارید؟ شما میتوانید از این طریق در آینده روی اهداف تمرکز کنید.
به گفته ناظران منطقهای،شرکت اینتل با این حرفها چشم به بازار 300 میلیون نفری کشورهای عرب دوخته است و در نظر دارد سرمایهگذاری کلانی در حوزه تکنولوژی اطلاعات انجام دهد.