مدیریت تحول(چاپ سوم) 19.
حسابداری و مدیریت مالی برای مدیران(چاپ پنجم) 24.
لازم است به مصوبهای که در خرداد 80 برای توسعه سیستمهای مدیریت کیفیت در دستگاههای دولتی تصویب شد،اشاره کنم.
طبق آن مصوبه سه سال مهلت گذاشته شده است که سازمانهای دولتی این سیستمها را به کار گیرند و عملکرد خودشان را برای رضایت مشتری و ارباب رجوع تحول دهند.
در واقع در چالش بازار بزرگ جهانی،مهندسی مجدد برای این شرکتها ضروری است.
شاهمحمدی:در حوزه راهحلها،با توجه به فرمایشات دوستان اضافه کنم که به اعتقاد من لازم است بر روی فرهنگ و نقش مشاوره،بیشتر کار کنیم.
جمعبندی نهایی در یک جمعبندی کلی میتوان اشاره کرد که استقرار نظامهای مدیریت کیفیت در کشور ما ضمن ایجاد تحولات بسیار مثبت و عظیم در فرهنگ کیفیت،دارای نقاط ضعف اساسی نیز بوده است و بایستی بر روی ارتقاء اثربخشی استقرار این نظامها که همانا رسیدن به رضایت مشتریان و گروههای ذی نفع،افزایش سطح کیفیت و سودآوری و نهایتا رقابتپذیری بنگاهها میباشد،در حرکتهای آتی توجه اساسیتری شود.