ملخص الجهاز:
"بعد خیلی محترمانه به او گفتم:در این ساعت صبح میتوانستی خیلی بهتر جواب بدهی و حداقل مرا راهنمایی کنی،خدا به داد دیگران برسد که ظهر به شما مراجعه میکنند!
*خانمی 48 ساله میگوید:برای واریز پول به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کردم.
گفت:مشکل من نیست،من میخواهم بروم نهار!به او گفتم:اتفاقا مشکل شما و شعبه شماست،زیرا وظیفهات این است که به مراجعهکننده پاسخ لازم را بدهی نه اینکه بگویی مربوط به تو نیست.
*آقایی 22 ساله-دانشجو:اول وقت به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کردم تا برای مادرم سفته خریداری کنم،ولی با کمال تعجب دیدم که کارمند بانک گفت:نداریم،تمام کردیم.
*آقایی 30 ساله درخصوص برخورد کارکنان بانک میگوید:خدا نکند به بانک بروی و یک سوال بپرسی،خصوصا درمورد وام که چندبار مثل توپ پاسکاری میشوی،آخر هم جواب درست و حسابی نمیدهند،اما بعد در روزنامه میخوانی که بانکی 200 میلیارد وام داد،درحالیکه برای 400 یا 500 هزار تومان وام ازدواج باید کلی مدارک و آشنا و..."