ملخص الجهاز:
بااینوجود، یافتههای مربوط به آزمون تحلیل واریانس با اندازهگیریهای تکراری مرکب نشان داد که اثر اصلی دشواری تکلیف معنادار بود؛ بدینمعناکه در توان موج آلفا در ناحیة F4، بین دو تکلیف ساده و دشوار صرفنظر از نوع اندام و راستدست و چپدستی تفاوت وجود داشت.
بین اجرای حرکت با دست برتر و غیربرتر و نیز بین اجرا در شرایط تکلیفی ساده و دشوار تفاوتی وجود نداشت؛ اما در اجرای تکلیف، بین دو گروه راستدست و چپدست در توان موج آلفا در ناحیة F4 (فورنتال راست) تفاوت مشاهده شد؛ بهطوریکه در گروه چپدست، توان موج این موج آلفا در تکلیف دشوار نسبت به آسان بالاتر بود.
Assistant Professor of Motor Behavior, Shahid Chamran University of Ahvaz Received: 2019/01/05 Accepted: 2019/03/16 Abstract The purpose of this study was to evaluate the effect of handedness and task difficulty on behavioral and neural components of speed-accuracy trade off.
استناد به مقاله The Effect of Perceptual-Motor exercises on The Working Memory of Students with Special Learning Disabilities with Math Problems M.
استناد به مقاله The Effect of Perceptual-Motor exercises on The Working Memory of Students with Special Learning Disabilities with Math Problems M.
According to the results of this study, it is suggested that cognitive-motor exercises should be used to improve the memory performance of children with math disorders.
According to the results of this study, it is suggested that cognitive-motor exercises should be used to improve the memory performance of children with math disorders.