ملخص الجهاز:
"متدولوژی مدیریت فرانگر بستری مناسب برای استقرار سیستمهای تضمین کیفیت ایوب جلالینژاد مقدمه برای ارائه کالاها و خدمات باکیفیت، استقرار گونهای از سیستمهای تضمین کیفیت لازم بنظر میرسد تا از رهگذر آن علاوه بر برآورده نمودن نیازهای مشتریان به توقعات سهامداران پاسخ مثبتی داده شود.
در مراحل ابتدایی،این سیستم اهدافی همانند حل مسائل بصورت سیستماتیک،تجربه نمودن راهکارهای جدید، پیشگیری از معایب،تمرکز روی رهبری کلان مسائل کیفی(بوسیله اجرای برنامهریزی استراتژیک کیفیت)را دنبال مینماید و در گامهای بعدی با استفاده از اطلاعات و آنالیزهای انجام شده اقدام به ایجاد محیطی بمنظور ایجاد و تداوم رشد منابع انسانیسازمان خواهد نمود و با فراگیر شدن فرهنگ کیفیت در تمامی نسوجسازمان نهایتا،کیفیت فرآیند کاملا تحت کنترل درآمده و قابل اندازهگیری خواهد بود در این راستا اقدامات ذیل اساسی بنظر میرسد: 1)ایجاد تحول مدیریتی در تمامی سطوح سازمان(فرانگر نمودنسازمان) 2)کسب دانش و مهارتهای جدید 3)گسترش دیدگاههای جدید مفهوم سیستم کیفیت نقش یک شرکت عبارت است از ارائه محصولات/خدمات با کیفیت برای برآورده نمودن نیازمندیهای مشتری و ایجاد منافعی برای سهامداران."