![3709](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=2136680&number=-14&pagenumber=3709&language=ar)
مؤلف: شاهمرادی، محمدمهدی ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (11 صفحة - من 3709 إلی 3719 )
در این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر تعامل مستمر با سازمان با تاکید بر ارزش برند و ادراک مشتریان از قیمت و کیفی
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: کیفیت ادراک شده تصویر برند قیمت ادراک شده تعامل مستمر مشتری با سازمان
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![3709](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=2136680&number=-14&pagenumber=3709&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();