![507](/view/entityimage/pageimage/apa.gif?articleid=2148569&number=90&pagenumber=507&language=ar)
شناسایی پیشران های بازاریابی رابطه مند در توسعه کسب و کارهای الکترونیکی در سازمان شیلات چابهار مقالة
مؤلف: بليده، حميداله ؛
پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری بهار 1403، دوره جدید - شماره 64 (22 صفحة - من 507 إلی 528 )
پژوهش حاضر به منظور شناسایی پیشرانهای بازاریابی رابطهمند در توسعه کسب و کارهای الکترونیکی در سازمان شیل
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/MAN.gif)
الکلمات المفتاحية: شناسایی کسب و کار الکترونیکی بازاریابی رابطه مند سازمان شیلات پیشران های بازاریابی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![507](/view/entityimage/pageimage/apa.gif?articleid=2148569&number=90&pagenumber=507&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();