پاییز 1395 - شماره 13
-
مؤلف : آزما، فریدون ؛ بردی کر، کریم ؛ ایری، آسیه ؛
(24 صفحة - من 162 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیهوش هیجانیتعهد سازمانیبانک مسکن
-
مؤلف : دهقانان، حامد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، حسین ؛
(28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:توسعه منابع انسانیمدل پروفسور گاراوانتوسعه استراتژیک منابع انسانیمدل توسعه استراتژیک منابع انسانی ویژه ی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
-
مؤلف : قنبری، مهرداد ؛ یاسمی، محمدسجاد ؛ مرادی، پرستو ؛
(8 صفحة - من 101 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:حسابداری اجتماعیسودآوریمشتری گراییاستراتژی بانکداریاطلاعاتسودسود آوری بانکبانک هامدیران
-
مؤلف : تاری وردی، یدالله ؛ حبیبی، علی ؛
(16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی داده هاکاراییتصمیم گیری چند معیارهسازوکار حاکمیت شرکتیمدیرمالکیتهیأتمدیره
-
مؤلف : زنجیردار، مجید ؛ محمدی، محمد ؛
(18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شرایط اقتصادیچسبندگی هزینه هاویژگیهای شرکتتحلیل رگرسیونضریب پیرسوننرم افزارSPSSتعداد کارکنان
-
مؤلف : فرمهینی فراهانی، زهرا ؛ عطایی، محمد ؛
(16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:رهبریمدیریت عملکردبانکداری الکترونیکیچابکی سازمانیآمادگی برای تغییر سازمانیفرهنگ و ارزش های حاکم بر بانکخدمات مشتریانضریب همبستگی پیرسوناطلاعات
-
مؤلف : آسبان، محمد ؛ اسدپور، احمدعلی ؛
(22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تامین مالیریسک شرکتنسبت تغییرات در دارایی های نقدینرخ رشد نقدینگیفرصت های رشد ناشی از نرخ رشد نقدینگی و پانل دیتابورس اوراق بهادار تهران
-
مؤلف : سهرابی، پرستو ؛ مرجانی، امیربابک ؛
(16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیرگرسیونضریب همبستگیسلامت سازمانیبانک مسکنکارکنانپژوهش
-
مؤلف : مقدم، علی اصغر ؛
(12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:شهرتصویر ذهنی شهرتعامل مخاطب با شهرراهکارهای معاصر ارتقاء تصویر ذهنیرخدادهای فرهنگی شهریتصویر ذهنیروترداممخاطبینمحیطمحله
-
مؤلف : حیدرپور، فرزانه ؛ میردریکوندی، محمد ؛
(13 صفحة - من 149 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سودسرمایه فکریارزش فعلی خالص سرمایه گذاریارزش فعلی خالص سرمایهبورس اوراق بهادار تهرانمدلآزمون
-
مؤلف : صمدی، منصور ؛ شیخی، زینب ؛ شهری مجارشین، علی اکبر ؛ میرطاهری، علی ؛
(12 صفحة - من 109 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندقصد خریدبرندهای لوکسدیدگاه برندمشتریرضایت مشتریتبلیغاتفرضیه