کلمة المفتاح خدمات مشتریان / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
شناسایی و ارزیابی ریسک عملیاتی فرآیند مدیریت اطلاعات، ارتباطات و فعالیتهای خدمات مشتریان بانک انصار
كاتب مسؤول : صادقی عمروآبادی، بهروز ؛ مؤلف : یزدانی، محمد ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 221 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتمدیریت اطلاعاتریسک عملیاتیخدمات مشتریانبانک انصار.
-
2.
مؤلف : فرمهینی فراهانی، زهرا ؛ عطایی، محمد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 13 (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:رهبریمدیریت عملکردبانکداری الکترونیکیچابکی سازمانیآمادگی برای تغییر سازمانیفرهنگ و ارزش های حاکم بر بانکخدمات مشتریانضریب همبستگی پیرسوناطلاعات
-
3.
مجلة:میثاق مدیران»شهریور 1388 - شماره 43 (2 صفحة - من 28 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانکارکنانخدمات مشتریانارتباطاتتقدیراستخدام