ملخص الجهاز:
"به این ترتیب بود که کارولین از زمان بازگشت به چین،از پاییز سال 4002 مؤسسه هو-دان(نام یکی از پرسوناژهای مؤنث اپرای پکن) را راهاندازی و توجه خودش را به طور ویژه روی کارگران مهاجر کممهارت،متمرکز کرد زیرا عقیده داشت با این کار علاوه بر اینکه مهارت این افراد را در جهت بهبود شرایط زندگیشان بالا خواهد برد به روند گسترش تساوی حقوقی و تساوی مشارکت افراد در روند توسعه کشور کمک خواهد کرد.
و اما چه ربطی به ما دارد؟ همان طور که در مقدمه اشاره شد،در جامعه رو به رشد ایران،که همچون دیگر کشورهای در حال توسعه با تبعات فرهنگی و اجتماعی توسعه و معضلات مربوط به آن روبهروست و هرازچندی شاهد عود کردن یک پدیده ناهنجار اجتماعی مثل فرار دختران نوجوان از خانه است،استفاده از تکنیکها و شیوههای تئاتر مشارکت میتواند راهی مناسب برای تعدیل یا حتی مداوای این قبیل جراحات باشد."