ملخص الجهاز:
معرفی کتاب *نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک مولفان:دکتر علیرضا علی احمدی،ایرج تاج الدین و مهدی فتح اللّه ناشر:انتشارات تولید دانش نوبت چاپ:چاپ اول،پاییز 28 شمارگان:0002 نسخه بها:0004 تومان (به تصویر صفحه مراجعه شود) کتاب حاضر در دوازده فصل تدوین شده که محورهای ذیل مورد بررسی قرار گرفتهاند.
* طراحی استراتژی،برنامهریزی و مهارتهای فروش و فروشندگی حرفهای مولف:محمد بلوریان تهرانی ناشر:شرکت چاپ و نشر بازرگانی تلفن 9239396 نوبت چاپ:چاپ اول،آبان 28 شمارگان:0003 نسخه بها:0032 تومان (به تصویر صفحه مراجعه شود) مولف کتاب با استفاده از تجارب و سابقه طولانی خود در زمینههای بازاریابی فروش، تبلیغات،تحقیقات و پختگی و اشرافی که در نتیجه فعالیتهای مشورتی و مشاورهای با صنایع به دست آورده است،این کتاب را به رشته تحریر درآورده است.
* *راهنمای گامبهگام سرآمدی سازمانی براساس مدلهای INQA و EFQM مؤلف:دکتر حیدر امیران ناشر:مؤلف،تلفن 3557102 نوبت چاپ:چاپ اول،دیماه 28 شمارگان:0001 نسخه بها:0057 تومان وقتی که به حرکتهای کیفیتخواهی در ایران نگاه میکنیم،پی میبریم که ما،در زمینه مفاهیم کیفیت یک قصور بزرگ داشتهایم و آن اینکه متاسفانه اقدامی برای بومی کردن مفاهیم عمدتا وارداتی کیفیت(که صد البته ضروری و لازم هم هستند)نکردهایم.
سعی مؤلف بر آن است تا ابتدا ضمن تشریح دلایل و ضرورتهای توجه به مدلهای تعالی سازمانی،ضمن ارائه اولین نسخه از مدل تعالی سازمانی خاص ایران(با اضافه کردن برخی از معیارها به عنوان معیارهای اضافی به هر یک از حوزههای نهگانه مدل تعالی سازمانی EFQM و جایزه ملی کیفیت ایران)در فصل سوم مؤلف به تشریح کامل تجارب خود که از فعالیتهای مشاورهای و آموزشی حاصل شده است،پرداخته است.