در این سمینار جمعی از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی کشور شرکت داشتند،دکتر علی اکبر فرهنگی،یکی از دو سخنران این سمینار بود که تحت عنوان «بازاریابی،نگرشی تازه مطالبی ایراد کرد و به پرسشهای حاضران پاسخ گفت.
دکتر فرهنگی در ابتدا گفت:اهمیت بازاریابی در غرب با تولید انبوه آغاز میشود و همواره همسطح ملی و هم از نظر بین المللی مورد توجه مدیران واحدهای تولیدی و سیاستگذاران اقتصادی بوده است.
نگرش در مورد مصرفکننده محصولگرا-آنان باید از بودن ما در عرصه خوشحال باشند،تلاش در پایینآوردن هزینهها و تولید محصول بهتر.
دکتر فرهنگی در پایان نتیجه گرفت که دیدگاه محصولگرا امروزه بتدریج کاربرد خود را از دست میدهد و در میان مدیران با اقبال کمتری روبرو است؛اما در مقابل نگرش دوم در حال حاضر بیشتر مورد عنایت مدیران و کارشناسان مسئول قرار گرفته است.
از دیگر ویژگیهای این نمایشگاه حضور یک شرکت مجارستانی بود که نمایندگی اپل در این کشور را بر عهده دارد و سمیناری نیز در زمینه نرمافزارهای معماری ارائه کرد.