ملخص الجهاز:
معرفی کتاب نام کتاب:مدیریت مشارکتی از طریق گروههای کنترل کیفی نام مولف:حیدر امیران ناشر:انتشارات امین آذین تعداد صفحات کتاب:286 صفحه بها:2500 ریال پایان جنگ سرد و تعریف نقش و وظایف جدید کشورها در قالب مفهومی به نام نظم نوین جهانی،عصر دیگری را رقم زده است که تقسیمبندیهای آن براساس توانائی صنعتی- فنی کشورها تعیین میگردد.
در این میان،لزوم تغییر نگرش شرکتها و سازمانهای تولیدی(کالا و خدمات)از محصولگرایی به مشتریگرایی بیش از پیش مهم جلوه میکند و مدیریت مشارکتی به عنوان نگرشی مدیرتی،ابزاری مناسب در مشتریگرایی شدن شرکتهاست.
مدیریت مشارکتی به عنوان مکانیسمی مناسب و مشتریگرا،به شکلهای گوناگون در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته و نتایج جالب توجهی را به همراه داشته است.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) نام کتاب:اصول تجارب خارجی نویسنده:محمد رضا گنجی ناشر:انتشارات راهیان دانش چاپ اول:1371 تیراژ:3000 نسخه بها:2400 ریال از روزگاران دور معاملات به صورت مبادله کالا با کالا جریان داشته و اکنون با توجه به احساس نیاز کشورها معاملات در سطح جهانی صورت میگیرد.