ملخص الجهاز:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) موضوع:بررسی عملکرد سیستم بازاریابی شرکت چای گلستان استاد راهنما:حسن اسماعیلی پور استاد مشاور:محمد جواد اصغرپور پژوهشگر:احمد حاجی صافر کرمانی سال:74-1373 هدف پژوهش:هدف پژوهش پاسخگویی به پرسشهای زیر است:1-چه عواملی در انتخاب چای مصرفی باید چه ویژگی داشته باشد؟3- مقدار چای مصرفی یک خانوار چقدر است؟ 4-مصرفکنندگان تا چه قیمتی حاضر هستند برای یک چای درجه یک پرداخت کنند؟5-آیا تبلیغات در بالا بردن سهم بازار تأثیر داشته است؟ نتایج حاصله از تحقیق:1-مصرفکنندگان چای به کیفیت و مرغوبیت چای بیش از سایر عوامل همچون قیمت اهمیت میدهند.
نتیجهگیری:لزوم استفاده کاربردی مؤثر و گریزناپذیر از رنگها در ارتقای کیفی و کمی رسانههای ارتباط جمعی(نوشتاری) (به تصویر صفحه مراجعه شود) موضوع:شناخت وضعیت تبلیغات تجاری در سیمای جمهوری اسلامی ایران استاد راهنما:حسن ابو ترابیان استاد مشاور:بیژن نفیسی پژوهشگر:مریم سروری سال:76-1375 هدف پژوهش:بررسی وضعیت تبلیغات تجاری تلویزیونی و روند رشد و چگونیگ آن روش نمونهگیری:نمونۀ شامل دانشجویان مشغول به تحصیل رشته روزنامهنگاری و تحقیق در ارتباطات هستند و از نظر جنس بین دو گروه (زن و مرد)موازنه برقرار است.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) موضوع:بررسی جاذبههای تصویر تبلیغاتی سیمای جمهوری اسلامی ایران و تأثیر آن بر مخاطبان(شهر تهران) استاد راهنما:سید محمد دادگران استاد مشاور:محمود طاهری پژوهشگر:علی ملکی سال:77-1376 هدف پژوهش:جمعآوری نقطه نظرات و اطلاعات برای ارایه به دستاندرکاران و مسؤولان امور تبلیغاتی تلویزیونی به منظور ارایه راهحلهای مفید و آشنایی به عملکرد تلویزیون و هماهنگ کردن این رسانه با خواستهها و نظرات مردم."