"3. عملی ساختن آن ارزشهای کلیدی برند کسب و کار خود را شناسایی کنید خصوصیات کلیدی برند یک کسب و کار عبارتند از: تناسب هدف ارزش پول کیفیت قابلیت اشاعه مسئولیتپذیری شرکت محصولات ثابت شده سرمایهگذاری بر روی توسعه محصول توزیع مالی پشتیبانی خدمات آموزش ضمانت محصولات سفارشی مشارکت امور اجرایی خدمات مشتریان مشاوره حمایت فنی محیط شفارشدهی اطلاعات محصول تحویل پایگاه مشتریان مشخص کنید چه چیزی برای مشتریانتان مهم است.
البته،مجاری مستقیم و غیر مستقیم دیگری نیز وجود دارند مانند: محصولات خدمات بستهبندی امکانات توزیع وبسایتها امکانات خدمات مشتریان ایجاد نام تجاری برای محصول آیا محصولات شما نمایانگر ارزش برند شما هستند؟مهمترین ارزشها عبارتند از: تناسب هدف ارزش پول کیفیت قابلیت اشاعه محصولات ثابت شده سرمایهگذاری بر روی توسعهء محصول ضمانت محصولات سفارشی (به تصویر صفحه مراجعه شود) اگر تحقیق در مورد مشتریان نشان میدهد که شما در این حوزهها ضعیف هستید یا اگر مشتریان از نقاط قوت شما آگاه نیستند،باید نگاهی دقیق به برنامهء توسعه محصول خود بیندازید."