آذر 1388 - شماره 46
-
(3 صفحة - من 4 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتریانمدلسازمانمدیرانبرنامهریزی بازاریابیچکلیستطرح بازاریابیتولید
-
مؤلف : مهدوی ظفرقندی، محمدعلی ؛
(5 صفحة - من 7 إلی 11 )
-
(3 صفحة - من 25 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیطرح بازاریابیطرحبرنامهریزی بازاریابیاطلاعاتبرنامهتدوین
-
(3 صفحة - من 28 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رسالت سازمانکارکناناطلاعاتمدیرانتیمتیم مدیریت ارشدکسبوکاراستراتژی
-
مؤلف : آل، رایس ؛ لورا، رایسس ؛
(2 صفحة - من 41 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازاریابیطبقهبندی جدیدمشتریانتولیدخدماتتولید محصولات
-
(1 صفحة - من 45 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعات کسب و کارکسبوکارمهندسی مجدد فرآیند کسبوکارمربیگری
-
معرّف : تئودور، لویت ؛
(2 صفحة - من 51 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری در بازاریابیتولیدمشتریانتولید انبوهرشد
-
مؤلف : جری، وایسمن ؛
(4 صفحة - من 53 إلی 56 )
-
مؤلف : برایان، تریسی ؛ مترجم : قراچه داغی، مهدی ؛
(1 صفحة - من 57 إلی 57 )
-
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛ شعبانی، امیر ؛ ترابی پور، سید محمد رضا ؛
(7 صفحة - من 61 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:طراحیطراحی محصولاطلاعاتتولید در کلاس جهانیمشتری
-
مؤلف : سنگری، نگین ؛
(5 صفحة - من 68 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانتوانمندسازی کارکنانرهبری معنویسازمانمعنویتکارشغلچشماندازنظریه
-
(2 صفحة - من 79 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:دیمدیریتانرژیچکیده مقالاتفنآوری اطلاعاتخدمات فنآوری اطلاعاتشرکتهای فنآوری اطلاعات