کلمة المفتاح طرح بازاریابی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهریان، نرگس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (30 صفحة - من 5023 إلی 5052 )
الکلمات المفتاحية:نو آوریبازاریابیطرح بازاریابیمحصول جدید
-
2.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ رمضانپور، اسماعیل ؛ ایزدیار، صدیقه ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1391 - شماره 82 ISC (16 صفحة - من 100 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروشمدل معادلات ساختاریصنعت پتروشیمیطرح بازاریابیعملکرد بازاریابیمدیریت بازارافزایش سهم بازاربازارعملکرد بازار
-
3.
مؤلف : میرزایی مقدم، الهام ؛ جهانی، محسن ؛ ملاجان، مریم ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»شهریور 1391 - شماره 171 (13 صفحة - من 29 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرنامهریزیطرح بازاریابیمشکلات بازاریابی
-
4.
نگاهی دوباره به بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی : فرصتی که به چشم تهدید بدان می نگریم !
مؤلف : بصیریان جهرمی، رضا ؛ نقشینه، نادر ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیطرح بازاریابیبازاریابی آمیختهکتابخانههااطلاعاتبازارکاربرانمشتریخدماتکتابدارانبازاریابی در کتابخانهها
-
5.
مؤلف : بصیریان جهرمی، رضا ؛ نادری جلودار، سمانه ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1388 - شماره 48 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 123 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیطرح بازاریابیکتابخانههاكتابخانههابازاراطلاعاتکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیکاربرانسازمانهای غیرانتفاعیسازمان
-
6.
مجلة:میثاق مدیران»آذر 1388 - شماره 46 (3 صفحة - من 4 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتریانمدلسازمانمدیرانبرنامهریزی بازاریابیچکلیستطرح بازاریابیتولید
-
7.
مجلة:میثاق مدیران»آذر 1388 - شماره 46 (1 صفحة - من 19 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:چکارزشیابی عملکردطرح بازاریابیمشارکت استراتژیک
-
8.
مجلة:میثاق مدیران»آذر 1388 - شماره 46 (3 صفحة - من 25 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیطرح بازاریابیطرحبرنامهریزی بازاریابیاطلاعاتبرنامهتدوین
-
9.
مجلة:میثاق مدیران»اسفند 1386 و فروردین 1387 - شماره 31 (4 صفحة - من 47 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازاریابیبرنامهریزی بازاریابیطرح بازاریابیمدیرانتاکتیکیتجزیه و تحلیل
-
10.
مؤلف : بختایی، امیر ؛ گلچین فر، شادی ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1385 - شماره 170 (3 صفحة - من 49 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازاریابیاطلاعاتطرح بازاریابیبرنامهتبلیغات اینترنتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)