"این کار مستلزم حرکت در فضاهای خالی و دوری از تکرارها و استفاده از فضاهای جدیدی است که دیگران استفاده نکردهاند،به عبارتی دیگر برای پیدا کردن زاگ خود باید به دنبال ایدههایی باشید که هم خوب باشند و هم متفاوت.
آیا آمادهاید؟ کتاب«زاگ-چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟»نوشتهی مارتی نیومیر در 150 صفحه،با ترجمه سارا میرزایی و قیمت 3500 تومان در بهار 1388 توسط انتشارات سیته و با همکاری دبیرخانه کنفرانس بینالمللی برند چاپ و منتشر شده است.
کتاب«راه ثروت»نوشته برایان تریسی در 288 صفحه،با ترجمهی مهدی قراجه داغی و قیمت 8500 تومان در سایز رحلی چاپ و منتشر شده است.
کتاب«22 قانون ابدی بازاریابی»نوشتهی آل ریس و جک تروت در سایز رقعی و 110 صفحه با ترجمهی محمود حمیدخانی و قیمت 2300 تومان در بهار 1388 توسط انتشارات سیته چاپ و منتشر شده است."