ملخص الجهاز:
"معرفی کتاب (به تصویر صفحه مراجعه شود) کودکان و تلویزیون نویسنده:سدریک کالینگفورد مترجم:وارگن سرکیسیان ناشر:صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران،مرکز تحقیقات،مطالعات و سنجش برنامهای سال نشر:0831،963 ص این کتاب تلاش میکند تا از طریق نگرشهایی به کودکان با تماشای تلویزیون به آنها دست مییابند تا تمایز بین درست و نادرست را درک کنند،به واقعیت برسد.
این مجموعه،در راستای هدف فوق تدوین شده است و به بررسی انجمن بینالمللی روابط عمومی،نظامنامه و اساسنامه آن میپردازد، سپس به تشریح اهداف اعطای جوایز انجمن بینالمللی روابط عمومی پرداخته و در بخشهای دیگر،مطالعهای در مورد جوایز دنیای طلایی در سال 6991،7991،9991 و 0002 دارد.
گردآورندگان این کتاب علاقهمندند تا با (به تصویر صفحه مراجعه شود) دستمایه قرار دادن کتابهای غربی بازاریابی و تبلیغات و نیز درک صحیح و درست از محیط حاکم بر کشورمان،نگاه جدیدی به حوزهء تبلیغات بنمایند.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) نظریههای ارتباطات مؤلفین:ورنر سورین-جیمز تانکارد مترجم:دکتر علیرضا دهقان انتشارات:دانشگاه تهران 1831 575 ص این کتاب که برگردان فارسی کتابی است با مشخصات اصلی Communication Theories:Orgins,Methods, And Uses in the Mass Media در هفت بخش و هجده فصل در حکم بررسی تحول نظریه ارتباطجمعی طراحی شده است.
این کتاب به دو بخش و هشت فصل تقسیمبندی شده است که در بخش اول با عنوان «آغازگران مطالعات ارتباطی در آمریکا»شش فصل کتاب گنجانده شده است که عناوین این فصول عبارتند از: 1-اجداد و پدران ما،2-هارولد دوایت لاسول: سیاست،قدرت و نمادهای ارزشمند،3-پاول فلیکس لازار سفلد:از بازارپژوهی به سوی تأثیرات رسانهها تا تقویت اجتماعی،4-کورت لوین: میدان،گروه و ارتباطات،5-کارل آیور هاولند: آزمایشات،نگرشها و ارتباطات و 6-میراثی که آنها برای ما به جای گذاشتهاند."