ملخص الجهاز:
"مهمترین ابزار بیمهگری علاوه بر استانداردها،شرایط عمومی و نحوۀ پوششدهی و پرداخت خسارت،دانستن قواعد بازی در صنعت بیمه برای بیمهگران و فروشندگان بیمه و به عبارت دیگر نحوۀ عمل در بازار خرید و فروش ریسک در این صنعت است.
اهمیت بازاریابی در صنعت بیمه با راهاندازی شرکتهای بیمۀ خصوصی و عضویت در سازمان تجارت جهانی صد چندان میشود،زیرا تجارت آزاد به معنای ورود (به تصویر صفحه مراجعه شود) شرکتهای بیمه بزرگ به بازار بیمه کشور و به عبارت دیگر ایجاد رقبای بین المللی بزرگ برای بیمهگران ایرانی خواهد بود.
در این کتاب تجزیه و تحلیل عناصر بازاریابی خدمات با تأکید بر بیمه به روش علمی صورت گرفته است.
امید آن میرود که محتویات این کتاب برای کلیۀ دانشجویان،متخصصان بیمه،پژوهشگران بیمه، کارگزاران و مدیران شرکتهای بیمه مفید واقع شده و در رشد و شکوفایی صنعت بیمه در کشور نقشی داشته باشد.
این کتاب در 249 صفحه و به قیمت 55000 ریال چاپ شده است."