کلمة المفتاح بازاریابی بیمه / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : یوسف وند، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (8 صفحة - من 51 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بیمهشناساییراهکاراولویت بندیارتقابازاریابی بیمه
-
2.
مؤلف : امیری، ثنا ؛ كاتب مسؤول : رمضانی ثانی، ساجده ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (12 صفحة - من 1794 إلی 1805 )
الکلمات المفتاحية:هوش بازاریابی صنعت بیمه خدمات بازاریابی بیمه
-
3.
مؤلف : فراهانی، ابوالفضل ؛ پورنقی، امین ؛ مهدوی کلیشمی، غدیر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:بیمههای بازرگانیبیمههای اجتماعیبیمه ورزشیبازاریابی بیمه
-
4.
مؤلف : بقایی، محمد رضا ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»آذر 1390 - شماره 162 (2 صفحة - من 44 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:بیمهصنعت بیمهبازاربازاریابیبازاریابی بیمه
-
5.
مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ حق بیان، اکبر ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماترضایت مشتریمدیریت اثربخش خسارتبازاریابی بیمهبیمهخسارتپرداخت خسارتمشتریبیمهگذاران
-
6.
مترجم : کریمی، آیت ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1372 - شماره 32 ISC (11 صفحة - من 16 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بیمهبازاربازاریابیاطلاعاتمشتریبازاریابی بیمهبازار بیمهتولیدشرکت بیمهدولت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)