هادوی نیا مؤلف «کتاب روانشناسی فروش حرفهای»مشاور بازاریابی و فروش،با 20 سال تجربه علمی و عملی در تولید،تجارت،بازاریابی و فروش میباشند که از جمله تجربیات عملی موفق ایشان در بازار ایران، مدیریت شرکت کهن چرم است که میتوانید با مراجعه به سایت moc.
درواقع هرکسی در هر شغلی و با هر جایگاهی مشغول فروختن یک محصول یا خدمت است از جایگاه یک رئیس جمهور،تا عادی ترین فرد جامعه،همه تلاش میکنند تا با اعمال و گفتار خویش،مخاطب یا مخاطبین خود را تحت تأثیر قرار دهند وی بر همین اساس میگوید: معرفی ساختار کتاب 95 درصد مطالب و تکنیکهای گفته شده در این کتاب مخصوص بازار ایران بوده و در هیچ دانشگاهی در ایران برای دانشجویان تدریس نمیشود!!و در جای دیگر میگوید: اگر به دنبال متحول کردن شغل و درآمدتان هستید این کتاب را سه بار بخوانید و میافزاید: بعد از مطالعه این کتاب اگر درآمدتان 100 درصد افزایش پیدا کرد کار بزرگی انجام ندادهاید!!