ملخص الجهاز:
"با توجه به این تعریف 4نوع ساخت برای آگهیهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده است: 1-ساخت کانونی:ساختار به گونهای است که نگاه به سمتموضوع اصلی تبلیغ با کمک خطوط هدایتکننده کشانده میشود.
این فرآیند ارتباطی تعامل سازنده دارد: 1-فرستنده 2-گیرنده 3-موضوع پیام 4-مجرای ارتباطیرمزگان یاکوبسن 6 نوع کارکرد برای نشانه در نظر میگیرد:کارکرد ارجاعی،کارکرد عاطفی،کارکرد ترغیبی،کارکرد هنری یا زیباییشناختی،کارکردهمدلی و کارکرد فرازبانی.
انواع نشانهها براساس طبقهبندی پیرس انواع نشانهها در آرم عبارتند از:شمایل،نمایه،نماد شمایل:در نشانههای شمایلی رابطه بین دال و مدلول براساسشباهت بنا شده و آرمهای تصویری از این نوع هستند که خود بر سهدسته تقسیم میشوند: 1-شمایلگون تصویری:از درجه قوی تشابه با موضوع برخورداراست.
نتیجهگیری و پیشنهاد با توجه به هدف کتاب-گسترش مطالعات نظری و کاربرد آندر گستره تحقیق و تفسیر آثار هنرهای تجسمی به ویژه در حوزه آثارارتباط تصویری-و قرارگیری مطالب کتاب در راستای این هدف،ضمندستیابی نویسنده به این هدف،اشاره به چند نکته لازم است: مزایای کتاب: استفاده از تصویر برای قابل فهم کردن مطالب ارائهشده،قرار دادن به اندازه فضای سفید برای ایجاد تنفس برایخواننده است.
کتاب زیر این عناوین ارائه شده است: بازیگری:برداشت کلی،ابزارهای اساسی یک بازیگر،موضوعات مربوط به حرفه،یک روز از زندگی یک بازیگر حرفهای،همه چیزهایی کنیاز دارید،پیدا کردن کارگزاران و دستیارات انتخاب بازیگر،فتن به مصاحبه و تست بازیگری،چگونه برای بازی در یک نقش آماده شویم،درتمرین،لذت اجرا،حفظ تعادل،یادگیری مهارت،پول و کار،فعالیت شبکهای،غلبه کردن بر تردیدهایتان،عکسها،سوالاتی در مورد تبلیغ خود،برگهی سوابق،عزت نفس،سی و نه نمایشنامه که باید با آنها آشنا بود،اتحادیههای بازیگری،ویدئو،کار در شبکه،هنروری و کارهای دیگر،کتابهای مفید&%17615HMKG176G%"