مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری 3 |
مؤتمر همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 5 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 5 |
-
1.
مؤلف : حجتي، سيدعبدالله ؛ قنبری ارپادرسی، ثریا ؛ اکبری شهابی، عزیزه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (15 صفحة - من 334 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:روانشناسیبرنامه ریزی درسیمفهوم روانشناسی شناختی
-
2.
مؤلف : حجتي، سيدعبدالله ؛ قربانزادهکهق، سولماز ؛ رضائي بنام، سولماز ؛ خرمي، صمد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (19 صفحة - من 51 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیتحولات اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطاتصلاحیت های حرفهای معلمان
-
3.
مؤلف : حجتی، سیدعبدالله ؛ اعظم، ربابه ؛ محمودی، راضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 1411 إلی 1423 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیبرنامه ریزی استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیک آموزشیفرایند برنامه ریزی استراتژیک آموزشی
-
4.
مؤلف : حجتی، سیدعبدالله ؛ ارجمند، فاطمه ؛ مولایی گل، مهناز ؛ عزیزی، مهتاب ؛ جان بازی، بهناز ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 1385 إلی 1395 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد سیستمیتفکر سیستمیعناصر سیستم
-
5.
مؤلف : حجتی، سیدعبدالله ؛ زرین پوریگانه، مریم ؛ باقرزاده، مریم ؛ حاجی زاده، آرزو ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (15 صفحة - من 1396 إلی 1410 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی درسیجایگاه معلمانمراحل و ابعاد برنامه ریزی درسی