Adavi، Zohrab/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی 1 |
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
English 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 2 |
-
1.
مؤلف : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (8 صفحة - من 776 إلی 783 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactioncustomer loyaltyOnline Shopping.
-
2.
مؤلف : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (13 صفحة - من 1104 إلی 1116 )
الکلمات المفتاحية:Customer to customer interactionCustomer-Oriented IndicatorsOnline Shopping websites