الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 53 |
علوم اجتماعی 4 |
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 3 |
حوزه سلامت 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
تاریخ 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 70 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 11 |
ب 11 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
31.
مؤلف : نثری، شبنم ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ آرمند، محمد ؛ رضایی، عیسی ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»زمستان 1391 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 82 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نگرشيادگيريكتاب الكترونيكيطراحي كتاب الكترونيكيطراحیاطلاعاتدانشجویانبـا
-
32.
مؤلف : نصر، احمد رضا ؛ جمالی زواره، بتول ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»تابستان 1391 - شماره 18 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسی دانشگاهیویژگی های ساختاریتالیف کتاب درسیویژگی های نگارشیدانشجویانکتابنگارشیپژوهشساختاریمصاحبهبـه
-
33.
معرّف : آرمند، محمد ؛
مجلة:رشد معلم»اردیبهشت 1391 - شماره 266 (5 صفحة - من 29 إلی 33 )
-
34.
مؤلف : رضائی، عیسی ؛ نثری، شبنم ؛ آرمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1390- شماره 24 ISC (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسی دانشگاهیارتباط گراییدانش ارتباطییادگیری توزیع شدهیادگیری شبکه ایاطلاعاتدانشنظریه ارتباط گراییهـانظریهشبکه
-
35.
مؤلف : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای روان شناختیکتاب درسی دانشگاهیتالیف کتاب درسی دانشگاهیمحتوای کتاب درسی دانشگاهیدانشجویاندانشروانبـهکتابهای درسیکتابهـای درسی
-
36.
مؤلف : یارمحمدیان، محمد حسین ؛ آرمند، محمد ؛ زارعی، هاجر ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (23 صفحة - من 38 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:معیارهای ارزیابیکتاب درسی دانشگاهیچک لیستشاخصهای مطلوبکتابهای درسیکتـاب درسیکتابهای درسی دانشگاهیارزیابیپژوهشبـه
-
37.
مؤلف : سراجی، فرهاد ؛ آرمند، محمد ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»بهار 1389 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیوضع مطلوببرنامهریزی درسیوضوع موجودخلأ در پژوهشهای برنامهریزی درسیپژوهشرشته برنامهریزی درسیبرنامهریزی درسی در ایرانخلأ
-
38.
مؤلف : آرمند، محمد ؛ مهر محمدی، محمود ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان و پاییز 1388 - شماره 13 و 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 25 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تربیت اخلاقیتربیت منشالگوی تربیت منشرویکردهای تربیت اخلاقیدیدگاه علامه طباطباییتربیتعلامه طباطباییدانشآموزانمعلم
-
39.
تبیین معیارهای محتوایی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی
مؤلف : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار 1388 - شماره 21 ISC (19 صفحة - من 31 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسی دانشگاهیویژگیهای کتاب درسی مطلوبتألیف کتاب درسیمحتوای کتاب درسیمحتوادانشدانشجویاناطلاعاتکتابهای درسیرشتههای علوم تربیتیمصاحبه
-
40.
معرّف : آرمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»زمستان 1387 - شماره 20 ISC (12 صفحة - من 145 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسی دانشگاهیساختار کتب درسیاهداف یادگیریطراحی کتابکتابکتاب درسیتصاویرآموزشکیفیتطراحیدانشجویان