الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 31 |
میان رشته ای 19 |
علوم تربیتی 6 |
علوم اجتماعی 2 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 59 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 42 |
ب 1 |
-
31.
مؤلف : خیر، محمد ؛ البرزی، محبوبه ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»تابستان 1386، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:
کودکان تیزهوشکودکانناتوان یادگیریعادیباورهاى انگيزشى
يادگيرى خود نظم يافتهناتوان يادگيرى -
32.
مؤلف : خیر، محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»تابستان 1386 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (3 صفحة - من -3 إلی -1 )
-
33.
مؤلف : سیف، دیبا ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانخودکارآمدیارزش تکلیفرویکردهای یادگیریجهت گیری هدف
-
34.
مؤلف : خیر، محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1386 - شماره 50 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (2 صفحة - من -2 إلی -1 )
-
35.
مؤلف : خیر، محمد ؛ استوار، صغری ؛
مجلة:دانشور رفتار»اسفند 1385 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 55 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکرشاخص های طبقه اجتماعیکودکاناسترنبرگهوشمعلمین
-
36.
مؤلف : خرمایی، فرهاد ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»زمستان 1385 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیریانگیزشیجهتگیری یادگیریوظیفهمداریپرسشنامه
-
37.
مؤلف : خیر، محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»زمستان 1385 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (3 صفحة - من -2 إلی 0 )
الکلمات المفتاحية:سخن سردبیر
-
38.
مؤلف : خیر، محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»پاییز 1385 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (2 صفحة - من -1 إلی 0 )
-
39.
مؤلف : استوار، صغری ؛ خیر، محمد ؛ لطیفیان، مرتضی ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1385 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 349 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب اجتماعیسوگیری حافظهسوگیری تفسیرنوجوانان ایرانینوجواناناختلال اضطراب اجتماعیاطلاعات
-
40.
مؤلف : خیر، محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»تابستان 1385 - شماره 47 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من -1 إلی -1 )