الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 4 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : خسروی اوریاد، منیره ؛ رجبی، سوران ؛ كاتب مسؤول : حسینی، فریده السادات ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1402، سال چهاردهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 150 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلینوجوانارزیابی شناختیبازداریدرگیری تحصیلیارزیابی مجدد شناختینوجوانانتنظیم هیجانمدل
-
2.
مؤلف : حسینی، فریده السادات ؛ کیخسروانی، مولود ؛ كاتب مسؤول : ربیعی، جعفر ؛
مجلة:امنیت انتظامی دریایی»تابستان 1395 - شماره 25 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بزهکاریکودکان بوشهرینیمرخ روانی والدینکودکانبزهبزهکاریروانیخانوادهجوانان
-
3.
مؤلف : حسینی، فریده السادات ؛ کیخسروانی، مولود ؛ كاتب مسؤول : ربیعی، جعفر ؛
مجلة:امنیت انتظامی دریایی»بهار 1395 - شماره 24 (35 صفحة - من 102 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:بزهکاریخانوادهکودکان بوشهریبهنجاری کودکانبزهکودکانبزهکاریبزهکارجرمجوانانکودکان بزهکاروالدین
-
4.
مؤلف : حسینی، فریده السادات ؛ پاکیزه، علی ؛ سالاری، زهرا ؛
مجلة:علوم رفتاری»زمستان 1392، دوره هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 297 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابﻃﺮﺣﻮارهﻫﺎی ﻧﺎﺳﺎزﮔﺎر اوﻟﯿﻪداﻧﺸﺠﻮﯾﺎنﻧﻘﺺ در دﺷﻮاری ﻫﯿﺠﺎن
-
5.
مؤلف : رستگار، احمد ؛ زارع، حسین ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ حسینی، فریده السادات ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»زمستان 1392 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 151 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:اهمال کاری تحصیلیساختار کلاسحمایت از خودمختارتکالیف انگیزیارزشیابی تبحری
-
6.
مؤلف : حسینی، فریده السادات ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»پاییز 1388 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (9 صفحة - من 265 إلی 273 )
الکلمات المفتاحية:باورهای فراشناختیالگوی عملکرد اجرایی خودتنظیمیتعلل ورزی رفتاریتعلل ورزی تصمیم گیریتعللورزیتصمیمگیریپرسشنامه
-
7.
مؤلف : حسینی، فریده السادات ؛ لطیفیان، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»بهار 1388، دوره پنجم - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانپنج عامل بزرگ شخصیتجهتگیری هدف چهاروجهیجهتگیری هدفشخصیتجهتگیری هدف تسلطروان رنجورخوییجهتگیری هدف عملکردعملکردجهتگیری عملکرد