الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 49 |
علوم تربیتی 45 |
علوم اجتماعی 11 |
مدیریت 7 |
حوزه سلامت 6 |
میان رشته ای 5 |
اخلاق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 124 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 39 |
ب 10 |
العلمية - النشرية 10 |
د 2 |
ج 2 |
-
11.
كاتب مسؤول : عینی پور، جواد ؛ مؤلف : حبیب زاده، اصحاب ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1400 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیعوامل اجتماعیانگیزش تحصیلییادگیری مادامالعمردانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امیندانشجویاندانشگاه علوم انتظامی امیناجتماعیآموزش
-
12.
مؤلف : عبدالهی، نیدا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ عسگری، محمد ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : نیلی احمد آبادای، محمدرضا ؛
مجلة:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»پاییز 1400 - شماره 106 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (13 صفحة - من 353 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:الگوی طراحی آموزشیهیجانهای پیشرفتنظریه کنترل ارزش
-
13.
مؤلف : حیدری، جمشید ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ پورروستایی، سعید ؛ كاتب مسؤول : علی آبادی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 43 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:الگوی طراحی آموزشیالگوی طراحی آموزش تفکراعتبارسنجی درونینظریه اجتماعی - فرهنگی ویگوتسکیویگوتسکیتفکرمضموناجتماعینظریهنظریه اجتماعی ـ فرهنگی
-
14.
مؤلف : ملت، ندا ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:پژوهش در دین و سلامت»بهار 1400 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:همدلیدین داریبهزیستی معنویتفکر دیالکتیک
-
15.
كاتب مسؤول : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»پاییز 1399 - شماره 41 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:اعتباررواییویژگی های نه گانه تاریک شخصیت
-
16.
مؤلف : میرزایی فندخت، امید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:سلامت روان کودک»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 82 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مدرسهنیازهای اساسی روانشناختیمشارکت تحصیلی
-
17.
مؤلف : حیدری، جمشید ؛ ابراهیمی قوام، دکتر صغری ؛ دلاور، دکتر علی ؛ پورروستایی اردکانی، دکتر سعید ؛ كاتب مسؤول : علی آبادی، دکتر خدیجه ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 60 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریرفتار غیراخلاقیالگوی طراحی آموزش تفکرنظریه فرهنگی ـ اجتماعی ویگوتسکی
-
18.
مؤلف : حداد رنجبر، سمیه ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ كاتب مسؤول : سعدیپور، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی بالینی و شخصیت»پاییز و زمستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 31 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:باورهای انگیزشیپذیرش و تعهدافق زمانیرفتار خودشکن
-
19.
مؤلف : طلايی، خداکرم ؛ اسد زاده، حسن ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ كاتب مسؤول : سعدیپور، اسماعیل ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1398، دروره دوازدهم - شماره 4 ISC (11 صفحة - من 96 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیادراک از محیط کلاسمعلم- تنظیمی تحصیلیخودتنظیمی یادگیری.
-
20.
مؤلف : عروتی موفق، لیلا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1397 - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:خودنظم جویییادگیری زایشیمولفه های یادگیری زایشیبرنامة آموزش زایشی