بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health)
-
مؤلف : حسین خانزاده، عباسعلی ؛
(3 صفحة - من -2 إلی 0 )
-
كاتب مسؤول : ابوالقاسمی، عباس ؛ مؤلف : خرمی قاضیانی، مریم ؛
(13 صفحة - من 2 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:حل تعارضاحساس تنهاییکیفیت زندگیسبک های دلبستگی
-
كاتب مسؤول : سلمانی چولابی، سپیده ؛ مؤلف : حکیم جوادی، منصور ؛ سلطانی شال، رضا ؛
(11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب اجتماعیآموزش ذهن آگاهیتعدیل سوگیری توجه
-
مؤلف : خانجانی، زینب ؛ شادبافی، محمد ؛ كاتب مسؤول : محمدی، الناز ؛
(12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:حساسیت به تنبیهحساسیت به پاداشنارسایی توجه- فزونکنشیکندگامی شناختیسانحهپذیری
-
اثربخشی ذهنآگاهی کودکمحور بر خودپنداشت و سازشیافتگی اجتماعی کودکان با اختلال های رفتاری دروننمود
كاتب مسؤول : حسین پور، معصومه ؛ مؤلف : شیرانی، شهلا ؛
(10 صفحة - من 58 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:خودپنداشتذهنآگاهیسازشیافتگی اجتماعیاختلال رفتاری دروننمود
-
مؤلف : میرزایی فندخت، امید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
(11 صفحة - من 82 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مدرسهنیازهای اساسی روانشناختیمشارکت تحصیلی
-
كاتب مسؤول : عاشوری، محمد ؛ مؤلف : عابدی، احمد ؛
(12 صفحة - من 94 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلکمتوانی ذهنیبازیدرمانی رفتار سازشی
-
كاتب مسؤول : نهنگ، علی اکبر ؛ مؤلف : موسوی نجفی، فهیمه ؛ محمدی، رویا ؛
(11 صفحة - من 107 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:ذهن آگاهیتاب آوریکودکان بدسرپرستخودنظم بخشی هیجانی
-
مؤلف : بشکوفه، مینا ؛ کرمی، طیبه ؛ آهمه، فروغ ؛ کلوندی، فواد ؛ كاتب مسؤول : دشت بزرگی، زهرا ؛
(9 صفحة - من 119 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیاضطرابدیابتایمنسازی روانی
-
كاتب مسؤول : مهدوی، مجتبی ؛ مؤلف : به پژوه، احمد ؛ حسن زاده، سعید ؛ سجادی اناری، سید سعید ؛
(12 صفحة - من 129 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:سلامت روانیتیزهوشیفرسودگی تحصیلی
-
مؤلف : قلیچی، مهدی ؛ کریم پور وظیفه خورانی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : طهماسبی گرمتانی، سیامک ؛
(13 صفحة - من 142 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات رفتاریتحول اجتماعیمهد کودککودکان 4 تا 6 سالمناطق محروم شهر قم
-
مؤلف : بهرامی، منصوره ؛ ادیب، یوسف ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ كاتب مسؤول : واحدی، شهرام ؛
(12 صفحة - من 156 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانقلدریتنظیم شناختی هیجانآموزش مدیریت والدین
-
كاتب مسؤول : غلامی، فاطمه ؛ مؤلف : غنی زاده، احمد ؛ ده بزرگی، غلامرضا ؛
(12 صفحة - من 169 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:سبک های دلبستگیرضایت مندی زناشوییناخن جویدنسبک های والدگری
-
كاتب مسؤول : محمدنیا، مطهره ؛ مؤلف : حسین خانزاده، عباسعلی ؛
(11 صفحة - من 182 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:فلج مغزیشناسایی و اولویت بندینیازهای والدین
-
كاتب مسؤول : فولادچنگ، محبوبه ؛ مؤلف : سبزی، ندا ؛ صفری، هاجر ؛
(11 صفحة - من 194 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدپنداریدانش آموزانجرئتورزی
-
مؤلف : شکری، افسانه ؛ نریمانی، محمد ؛ تکلوی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، رضا ؛
(14 صفحة - من 206 إلی 219 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریتنیدگی والدینیآموزش تنظیم شناختی هیجانشناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
-
كاتب مسؤول : قناعتپیشه، عترت الزهرا ؛ مؤلف : نجاتی جهرمی، یاسر ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ هاشمی، تورج ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛
(12 صفحة - من 221 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفت اجتماعیافسانهزدایی علمیتفکر انتقادی تحلیلی
-
مؤلف : منافی، سید داوود ؛ هاشمی، سجاد ؛ رادپور، بهنوش ؛ كاتب مسؤول : قزلسفلو، مهدی ؛
(11 صفحة - من 234 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:تنیدگی والدینینافرمانی مقابلهایدلبستگی محور
-
مؤلف : حسینی، لاله ؛ كاتب مسؤول : منشئی، غلامرضا ؛
(11 صفحة - من 246 إلی 256 )
-
مؤلف : ترابی، علی اکبر ؛ حسنی، فریبا ؛ گلشنی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
(12 صفحة - من 258 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:برنامه مدیریت رفتاری خانوادهمحوراختلال نارسایی توجه و فزون-کنشیکودکان دبستانی
-
جایگاه برنامه مبتنی بر هوش های چندگانه در کتب درسی دوره اول ابتدایی براساس مولفه های هوش های چندگانه
مؤلف : سلطانی، اکبر ؛ محمودی، فیروز ؛ واحدی، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ادیب، یوسف ؛
(10 صفحة - من 271 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیهوش های چندگانهکتاب های اول ابتدایی
-
مؤلف : قصابی، صمد ؛ محمدی آریا، علیرضا ؛ موللی، گیتا ؛ كاتب مسؤول : بافنده قراملکی، حسن ؛
(13 صفحة - من 282 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:دامنه توجهخودآموزی کلامیبازیهای ادراکی- حرکتیاختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
-
كاتب مسؤول : چوبداری، عسگر ؛ مؤلف : علیزاده، حمید ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ عسگری، محمد ؛
(13 صفحة - من 296 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:تحولآسیب شناسیآسیب بیناییکنش های اجرایی