پاییز 1394، دوره دوم - شماره 3
-
مؤلف : شکوهی یکتا، محسن ؛ اکبری زردخانه، سعید ؛ سهراب پور، غلامرضا ؛
(12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزآموزش خانوادهسبکهای فرزندپروریروش حل مسئله
-
مؤلف : صمیمی، زبیر ؛ حسنی، جعفر ؛ کرد تمینی، مسلم ؛ افزون، جواد ؛
(18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:حافظه کاری هیجانیمهارگری شناختی و عاطفیاختلال استرس پس از سانحه
-
مؤلف : کرمی، جهانگیر ؛ ضابط، مریم ؛
(10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کودکان پیشدبستانیرابطه درمانی کودک- والدنشانگان اضطرابی
-
مؤلف : قطب زاده اسرار، فرحناز ؛ شاکری نیا، ایرج ؛
(10 صفحة - من 49 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مادرانکم توان ذهنیرفتار سازشیسبک های فرزندپروریmothers
-
مؤلف : علیپور، محمد ؛ چاپاری ایلخچی، ثریا ؛ لطفی وند، وجیهه ؛ علمردانی صومعه، سجاد ؛
(14 صفحة - من 59 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:خودتقویتیاختلال نارساخوانیعملکرد خواندن
-
مؤلف : باعزت، فرشته ؛ احمدی قوزلوجه، احمد ؛
(12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های روان سنجیاختلال نافرمانی مقابله ایاختلال های رفتاری مخرب
-
مؤلف : توانگر مروستی، فاطمه ؛ ابرقویی، محمدرضا ؛ شریفی ساکی، شیدا ؛ احمدی، هادی ؛ بابایی سنگلجی، محسن ؛ کریمی، رضا ؛
(10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مفهوم عدد به روش تندخوانی افرازیدانش آموزان با اختلال ریاضیمدرسه هراسی
-
مؤلف : پرند، اکرم ؛ نجفی فرد، طاهره ؛ نوذری، مریم ؛ حکیمی نژاد، فرناز ؛
(10 صفحة - من 95 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:درمان شناختی – رفتاریاختلال ریاضیآموزش خود
-
مؤلف : شجاعی، ستاره ؛ خاموشی، محمد ؛
(11 صفحة - من 105 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانstudentsتشخیصهای نادرستتیزهوش و با استعداد