کلمة المفتاح مدرسه هراسی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مرتضائي، مريم ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»بهار 1403 - شماره 69 (16 صفحة - من 511 إلی 526 )
الکلمات المفتاحية:معلمانجداییتشویقدانشآموزانوالدینترسهمکلاسیمدرسههراسی
-
2.
مؤلف : زینوند، محمد ؛ رحیمی، سید مجتبی ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 66 (13 صفحة - من 101 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانمشکلات رفتاریمدرسههراسیمدرسه شهید صیدی
-
3.
مؤلف : خداکرمی درویشعلی، سحر ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (8 صفحة - من 743 إلی 750 )
الکلمات المفتاحية: ﺧﺎﻧﻮاده ﻣﻌﻠﻢﻣﺪرﺳﻪ ﻫﺮاﺳﯽ ﮐﻮدﮐﺎن ﮐﻠﯿﺪ ﺑﺪﺳﺖ ﻋﻮاﻣﻞ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﻣﺪرﺳﻪ
-
4.
مؤلف : ملکی، صفی اله ؛ انصاری، دکتر حمید ؛ مهاجری، دکتر اصغر ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»پاییز 1398 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهدانشآموزانوالدینویژگیهای فردیمدرسههراسیعوامل انسانی و فیزیکی مدرسه
-
5.
مؤلف : دهقانی، یوسف ؛ جوکار، مهناز ؛ فاضلی، عباس ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیاختلالات اضطرابیمدرسه هراسیناتوانیهای یادگیری.
-
6.
مؤلف : توانگر مروستی، فاطمه ؛ ابرقویی، محمدرضا ؛ شریفی ساکی، شیدا ؛ احمدی، هادی ؛ بابایی سنگلجی، محسن ؛ کریمی، رضا ؛
مجلة:سلامت روان کودک»پاییز 1394، دوره دوم - شماره 3 ISC (10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مفهوم عدد به روش تندخوانی افرازیدانش آموزان با اختلال ریاضیمدرسه هراسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)