زمستان 1395، دوره سوم - شماره 4
-
مؤلف : باعزت، فرشته ؛ رضاپور، صغری ؛ معتقدی فرد، مهشاد ؛
(11 صفحة - من 3 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیالگوهای ارتباطی خانوادهPersonality traitsخودکارآمدپنداری تحصیلیAcademic self-efficacyfamily communication patterns
-
مؤلف : دهقانی، یوسف ؛ افشین، سیدعلی ؛ کیخسروانی، مولود ؛
(12 صفحة - من 14 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:حساب نارساییکنش های اجراییEducational PerformanceExecutive Functionsدرمان عصب روانشناختیعملکرد درسیNeuropsychological therapymathematics disability
-
مؤلف : حسنی، جعفر ؛ الهی، بهنوش ؛ محمدخانی، شهرام ؛
(11 صفحة - من 26 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:دست برتریجانبی شدننارسایی توجه/ فزون کنشیپابرتریAttention/ deficit hyperactivity disorderlateralizationHandednessfootedness
-
مؤلف : محمودعلیلو، مجید ؛ مدنی، یاسر ؛ حسینی حسنآباد، فاطمه ؛
(11 صفحة - من 37 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:نوروفیدبکNeurofeedbackامواج مغزینارساییتوجه/ فزونکنشیhyperactivity /attention deficitbrainwaves
-
مؤلف : بهادری خسروشاهی، جعفر ؛ حبیبی کلیبر، رامین ؛
(12 صفحة - من 48 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:خودپنداشت ریاضیMath self-conceptacademic stressتنیدگی تحصیلیخودآموزی کلامیverbal self instruction
-
مؤلف : محمدی، نسیم ؛ رمضانی، شکوفه ؛ صدری دمیرچی، اسماعیل ؛
(10 صفحة - من 60 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانفرسودگی تحصیلیtest anxietyآموزش خودکارآمدپنداریSelf-efficacyacademic burnout
-
مؤلف : فرزادی، فاطمه ؛ بهروزی، ناصر ؛ فرامرزی، حمید ؛
(10 صفحة - من 70 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:همدلینظریه ذهناختلال نافرمانی مقابلهایTheory of mindنگهداری توجهOppositional Defiant Disordersympathyattention maintenance
-
مؤلف : ابوالقاسمی، عباس ؛ رهبر کرباسدهی، فاطمه ؛ رهبر کرباسدهی، ابراهیم ؛
(9 صفحة - من 80 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:والدیننارساییتوجه/ فزونکنشیسنجش نیازهاAssessment the needsparentsattention- deficit/ hyperactivity disorder
-
مؤلف : میرنسب، میرمحمود ؛ محبی، مینا ؛
(12 صفحة - من 89 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ابزارهای مستقیم و غیرمستقیمرفتارهای چالشانگیزسنجش کنشی رفتارطرح حمایت رفتاریDirect and indirect instrumentschallenging behaviorsfunctional behavior assessmentpositive behavioral intervention