کلمة المفتاح academic burnout / (140 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتحی آذر، سمانه ؛ کیامرثی، آذر ؛ رضایی شریف، علی ؛ كاتب مسؤول : غفاری نوران، عذرا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1403- شماره 74 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 50 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه درونیفرسودگی تحصیلیخوشبینی تحصیلیآموزش هوش موفقآموزش خودتعیینگری
-
2.
مؤلف : محامد، رحیم ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : بهروزی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریفرسودگی تحصیلیتاخیر در رضامندی تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی
-
3.
كاتب مسؤول : خجسته، سعیده ؛ مؤلف : عبدلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش نامه روانشناسی مثبت»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:درگیری تحصیلیفرسودگی تحصیلیآموزش مثبتاندیشی
-
4.
كاتب مسؤول : صالحی تبار، روح الله ؛ مؤلف : داوری، رحیم ؛ ابراهیمی مقدم، حسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 62 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:: فرسودگیتحصیلیسبکهایحلمسئلهپایستگی تحصیلی
-
5.
كاتب مسؤول : پورطالب، دکتر نرگس ؛ مؤلف : بدری، دکتر رحیم ؛ نعمتی، دکتر شهروز ؛ هاشمی، دکتر تورج ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1402 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 7 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:استرسفرسودگیتاب آوری تحصیلیپذیرش و تعهداختلال یادگیری ویژه
-
6.
مؤلف : حسامپور، فاطمه ؛ رضایی، علی محمد ؛
مجلة:سلامت روان کودک»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (18 صفحة - من 86 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:هوش اخلاقیفرسودگی تحصیلیاهمال کاری تحصیلیهیجانهای تحصیلیشکوفایی و انگیزه تحصیلی
-
7.
كاتب مسؤول : رجب نیاء تربتی، فائزه ؛ مؤلف : تیموری، سعید ؛
مجلة:روانشناسی و علوم رفتاری ایران»بهار 1402 - شماره 33 (جلد دوم) (13 صفحة - من 32 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحاننارسایی هیجانیفرسودگی تحصیلیاحساس پیوستگی
-
8.
مؤلف : تموک، فاطمه ؛ قربان جهرمی، رضا ؛ كاتب مسؤول : عطادخت، اکبر ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 128 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیفرسودگی تحصیلیتوانبخشی شناختی مبتنی بر رایانهتوانبخشی شناختیدانشآموزانعملکرد تحصیلی دانشآموزانپژوهش
-
9.
مؤلف : سلیمانی خشاب، عباسعلی ؛ درخشان، معراج ؛ فتحی، داود ؛ علیزاده، محسن ؛
مجلة:روانشناسی نظامی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 193 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:شناخت اجتماعیفرسودگی تحصیلیباورهای هوشی
-
10.
مؤلف : بحرینی مقیم جیرفت، نسرین ؛ گل پرور، محسن ؛ آقایی، اصغر ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 2 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانفرسودگی تحصیلیشناختی-رفتاریکمال گرایی تحصیلیآموزش طرحواره محور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (42 مقالة)
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- الف (14 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)