تابستان 1402 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : پورطالب، دکتر نرگس ؛ مؤلف : بدری، دکتر رحیم ؛ نعمتی، دکتر شهروز ؛ هاشمی، دکتر تورج ؛
(16 صفحة - من 7 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:استرسفرسودگیتاب آوری تحصیلیاختلال یادگیری ویژهپذیرش و تعهد
-
مؤلف : گلشنی جورشری، معصومه ؛
(12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:اختلال نافرمانی مقابله ایپرخاشگری کودکانسبک های والدگریصبر مادران
-
مؤلف : هدایت، سعیده ؛ آقاجانی، دکتر سیف اله ؛ بشرپور، دکتر سجاد ؛ كاتب مسؤول : نریمانی، دکتر محمد ؛
(16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نوجواناناختلال سلوکشایستگی اجتماعیضعف در تنظیم هیجان
-
كاتب مسؤول : فرامرزی، دکتر حمید ؛ مؤلف : شیبانی، امالبنین ؛
(10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:کودکاننیازهای آموزشی ویژهبد رفتاریکووید 19
-
كاتب مسؤول : عقیلی، دکتر سید مجتبی ؛ مؤلف : اصغری، دکتر آرزو ؛ حاج حسینی، مرجان ؛ نمازی، میترا ؛
(14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری اجتماعیکارکردهای اجراییکاشت حلزونمدیریت ادراک
-
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛ مجاور، شیزین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، دکتر سوگند ؛
(16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیاضطراب اجتماعیدانش آموزان نابیناتنظیم شناختی هیجان
-
كاتب مسؤول : رفیعی، دکتر نفیسه ؛ مؤلف : موسوی فرد، سید مجتبی ؛
(14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیتفکر خلاقخودپنداره تحصیلیروش دوبونواشتیاق مدرسه
-
كاتب مسؤول : روح الامینی، شکوفه ؛ مؤلف : سلیمانی، دکتر مهران ؛ واقف، دکتر لادن ؛
(14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:حافظه کاریناتوانی یادگیری خواندنسطح خواندنtDCS