پاییز 1399 - شماره 77 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : دلاوریان، فرحناز ؛ مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ نوروزی، داریوش ؛ دلاور، علی ؛
(16 صفحة - من 5 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:فناوریزبان انگلیسییادگیرییادداریکم توان ذهنیانگیزش پیشرفت تحصیلی
-
مؤلف : محمدی، رقیه ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ تکلوی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : نریمانی، محمد ؛
(16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اجتماعینوروفیدبکتحلیل رفتار کاربردیمهارتهای شناختیفعالیتهای روزمرهاتیسم.
-
مؤلف : کاشی زاده، پریسا ؛ کاظمیان مقدم، کبری ؛ كاتب مسؤول : هارون رشیدی، همایون ؛
(12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ابراز وجودادراک خودتنظیم هیجانینارسایی یادگیری
-
مؤلف : اوریادی، پریسا ؛ هادیان فرد، حبیب ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، نظام الدین ؛
(16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:اختلال نقص توجه/ فزونکنشیتوانبخشی شناختی مبتنی بر بازیهای رایانهای
-
مؤلف : عینی فر، علیرضا ؛ حجت، عیسی ؛ پیشیاره، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : رزاقی، نسیم ؛
(14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:آموزش فراگیرمهدکودک تلفیقینهضت سازیکودکان با اختلال های جسمی - حرکتی و کودکان عادی
-
كاتب مسؤول : عاشوری، محمد ؛ مؤلف : غفوریان، محسن ؛
(10 صفحة - من 79 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:برنامه فرزندپروری مثبتکودک ناشنوانیمرخ ارتباط
-
مؤلف : تازیکی، طیبه ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ كاتب مسؤول : مرادی، آسیه ؛
(10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ویلیام رومیکمتوانذهنی.تحلیل محتواکتاب فارسی
-
مؤلف : پیرخائفی، علیرضا ؛ پورنسایی، غزل سادات ؛ صداقتی فرد، مجتبی ؛
(14 صفحة - من 99 إلی 112 )
-
مؤلف : خادمی اشکذری، ملوک ؛ ترازی، زهرا ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛
(20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریفرسودگی تحصیلیبازآموزی اسنادیتنظیم هیجانیحلمسئلهی شناختی-اجتماعی
-
مؤلف : ضیایی، ملیحه ؛ طباطبایی، سیدموسی ؛ رجب پور، مجتبی ؛
(14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:شادیترسناشنوابازشناسی هیجانکم شنواغم و خشم.