زمستان 1400 - شماره 82 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : پهلوانی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : عاشوری، دکتر محمد ؛
(14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازیدرمانی گشتالتیشایستگی اجتماعی هیجانیکودکان ناشنوا.لگو درمانی
-
مؤلف : حمزه نژادی، فهیمه ؛ حاتمی، دکتر محمد ؛ درتاج، دکتر فریبرز ؛ كاتب مسؤول : باقری، دکتر فریبرز ؛
(12 صفحة - من 21 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیاختلال نارسایی توجه/ بیشفعالیرفتار توجهیرفتار انگیزشی
-
مؤلف : موثقی، زهرا ؛ هادیان فرد، دکتر حبیب ؛ كاتب مسؤول : شاملی، دکتر لیلا ؛
(18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:کمکطلبی تحصیلیاختلال یادگیری خاصپردازش حسیاخـتلال نقص توجه/بیشفعالیراهبردهای حل مسئله
-
مؤلف : شیروانی، مریم ؛ جوادزاده، دکتر فاطمه ؛ كاتب مسؤول : عرب مومنی، دکتر الله یار ؛
(12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیمهارت حرکتیآسیب بیناییفعالیت بدنی
-
كاتب مسؤول : پورطالب، نرگس ؛ مؤلف : بدری، دکتر رحیم ؛ نعمتی، دکتر شهروز ؛ هاشمی، دکتر تورج ؛
(12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهمطالعه پدیدارشناختیدانش آموزان
-
كاتب مسؤول : نجفی، فاطمه ؛ مؤلف : دستیار، وحید ؛
(12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:نابیناتابآوریانعطافپذیری شناختیذهنآگاهیکم بینا
-
مقایسه اثر اسنارک (تداعی عدد- مکان) در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی، نقص توجه و نوجوانان عادی
كاتب مسؤول : علیزاده فرد، دکتر سوسن ؛ مؤلف : اردبیلی، پریسا ؛ علیپور، دکتر احمد ؛
(12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نقص توجه.اسنارکتداعی عدد- مکانبیشفعالی
-
مؤلف : کرمانی، علی ؛ نریمانی، دکتر محمد ؛ كاتب مسؤول : بشرپور، دکتر سجاد ؛
(14 صفحة - من 99 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آموزش رایانهای مهارتهای دیداری- حرکتیآموزش شناختی رایانهایاختلال کمتوجهی/ بیشفعالیتکانشوری حرکتیبازداری پاسخ.
-
كاتب مسؤول : شمالی احمدآبادی، دکتر مهدی ؛ مؤلف : برخورداری احمدآبادی، عاطفه ؛
(14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانقلدرآموزش تئوری انتخابمشکلات عصب روانشناختیتنظیم شناختی هیجاناختلال بیشفعالی.
-
مؤلف : شریف منش، مریم ؛ نادی، دکتر محمدعلی ؛ سجادیان، دکتر ایلناز ؛ كاتب مسؤول : قمرانی، دکتر امیر ؛
(14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختبارشناختیمشکلات رفتاری درونیشده.