پاییز و زمستان 1402 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : رشیدی، بهار ؛ بنیمین، غزاله ؛ رحمانی ملکآباد، مهدی ؛ كاتب مسؤول : فرامرزی، سالار ؛
(16 صفحة - من 5 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:هوشهای چندگانه گاردنرتحلیل محتواریاضی
-
كاتب مسؤول : خرمائی، فرهاد ؛ مؤلف : فرخ تقی آبادی، آرزو ؛ پورسید، سید مهدی ؛
(9 صفحة - من 25 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریآموزش صبرآموزش حل مسئله
-
مؤلف : محامد، رحیم ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : بهروزی، ناصر ؛
(15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریفرسودگی تحصیلیتاخیر در رضامندی تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی
-
مؤلف : زنگنه، معصومه ؛ تمنایی فر، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : كياني، مسعود ؛
(11 صفحة - من 59 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:هوش موفقهوش عملیهوش تحلیلیپروژه آوروراهوش خلاق
-
مؤلف : نقی زاده، فاطمه ؛ غفاری، عذرا ؛ كاتب مسؤول : هاشمی نصرت آباد، تورج ؛
(14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیاستدلال منطقیپرسشگریحل مسالهارزشیابی امور
-
كاتب مسؤول : افضلی، افشین ؛ مؤلف : احمدی، محسن ؛ عزیزی، احمد ؛ محمدی، پروانه ؛
(10 صفحة - من 93 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانرابطه استاد-دانشجوتوسعه مهارتهای فکری و عملی
-
مؤلف : مهربان، جواد ؛ احمدآبادی، محمدرضا نیلی ؛ یونسی، جلیل ؛ تلخابی، محمود ؛ كاتب مسؤول : مقامی، حمیدرضا ؛
(15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدیران میانیتوانمندسازی روانشناختیبازیوارسازیبستة آموزشیعلوم اعصاب تربیتی
-
مؤلف : رحمتی کهخا، محمد ؛ جناآبادی، حسین ؛ كاتب مسؤول : مرزیه، افسانه ؛
(10 صفحة - من 127 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانانعطافپذیری شناختیتفکر تاملیراهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
مؤلف : کریمی منجرموئی، مریم ؛ نوشادی، ناصر ؛ كاتب مسؤول : نیکدل، فریبرز ؛
(15 صفحة - من 141 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:حواسپرتی دیجیتالیخودگردانیمشارکت تحصیلی
-
مؤلف : مشاوری ایزدی، راحله ؛ زنگنه، فیروزه ؛ عباسی، مسلم ؛ كاتب مسؤول : پیرانی، ذبیح ؛
(15 صفحة - من 161 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:کمکطلبی تحصیلیاهمالکاری تحصیلیاحساس تعلق به مدرسهشایستگی اجتماعی-هیجانیسبکهای ارتباطی معلم
-
مؤلف : کاظمی، نواب ؛ موسوی، سیدولی اله ؛ كاتب مسؤول : رضائی، سجاد ؛
(15 صفحة - من 181 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:معنای تحصیلیآموزش مبتنی بر پذیرش و تعهدرفتارهای خودشکنآموزش خودتعیینگری
-
مؤلف : برزگر بفرویی، مهدی ؛ مراتی، علیرضا ؛
(11 صفحة - من 201 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:تعلق به مدرسهدانشآموزانمحیط یادگیریثباتقدمسازندهگرا