پاییز و زمستان 1399 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : زارع، حسین ؛ شریفی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : چرامی، فاطمه ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریحافظه کاریانعطافپذیری شناختیتوانبخشی شناختی رایانهای
-
مؤلف : سعادتی، سمیه ؛ مینائی، اصغر ؛ گرامی پور، مسعود ؛ كاتب مسؤول : مقدم زاده، علی ؛
(17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:کنکور سراسریکارکرد افتراقی سوالمدلیابی تشخیصی شناختیمدل غیرجبرانی دیناریاضی
-
كاتب مسؤول : ادیب نیا، فائزه ؛ مؤلف : شمس اسفندآباد، حسن ؛
(19 صفحة - من 37 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزحمایت اجتماعیباورهای فراشناختیاضطراب مدرسه
-
مؤلف : طبایی، سمانه سادات ؛ زندوانیان، احمد ؛ كاتب مسؤول : رحیمی، مهدی ؛
(16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تکلیف خلاقانهتکلیف غیرخلاقانههدف همکارانههدف رقابتیحس استقلال
-
كاتب مسؤول : جناآبادی، حسین ؛ مؤلف : مرزیه، افسانه ؛ ابراهیمی، محدثه ؛
(17 صفحة - من 73 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:هیجانات منفی تحصیلیمهارتهای مطالعه و یادگیریخودناتوانسازی تحصیلی
-
مؤلف : پور داود، محمد ؛ کچوئیان جوادی، رضا ؛ احقر، قدسی ؛ كاتب مسؤول : یوسف زاده، محمد رضا ؛
(16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیعملکرد آموزشیلگوی والدورفعملکرد تربیتیمراکز پیشدبستانی
-
مؤلف : شریفاتی، سکینه ؛ مقامی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : رجبیان ده زیره، مریم ؛
(21 صفحة - من 107 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانچندرسانهای آموزشیبهزیستی ذهنیالگوی آشورجو انگیزشی درک شده
-
كاتب مسؤول : محققی، حسین ؛ مؤلف : محققی، آذر ؛ افشار، معصومه ؛
(16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:نگرشریاضینرمافزار آموزشیالگو گانیه و بریگزسطوح شناختی
-
كاتب مسؤول : سپهوند، تورج ؛ مؤلف : میرچناری، مهناز ؛
(16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانیادگیری خودتنظیمیباورهای ضمنی هوشتیزهوش و عادی
-
مؤلف : محمدی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : روشن چسلی، رسول ؛
(21 صفحة - من 161 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:کمالگراییاضطراب اجتماعیشفقتبهخود
-
كاتب مسؤول : حبیبی کلیبر، رامین ؛
(22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیانعطافپذیری شناختیپردازش هیجانیکنترل هدفمند
-
مؤلف : کبیری، علی اکبر ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ ریوندی، ریحانه ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، علی ؛
(20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:فلسفه برای کودکاندانش آموزانانگیزش پیشرفتخوشبینی تحصیلیفناوریهای آموزش