مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان 2 |
مجلة جامعه شناسی آموزش و پرورش 1 |
مجلة روان شناسی فرهنگی 1 |
مجلة راهبردهای شناختی در یادگیری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 3 |
علوم تربیتی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : مشاوری ایزدی، راحله ؛ زنگنه، فیروزه ؛ عباسی، مسلم ؛ كاتب مسؤول : پیرانی، ذبیح ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 161 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:کمکطلبی تحصیلیاهمالکاری تحصیلیاحساس تعلق به مدرسهشایستگی اجتماعی-هیجانیسبکهای ارتباطی معلم
-
2.
مؤلف : عبدالملکی، شهریار ؛ زنگنه، فیروزه ؛ كاتب مسؤول : پیرانی، ذبیح ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»تابستان 1402، دوره 4 - شماره 6 (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:اشتیاق تحصیلیتحول مثبت نوجوانیخودتنظیمی تحصیلیالگوی ارتباطی خانوادگی
-
3.
مؤلف : عبدالملکی، شهریار ؛ زنگنه، فیروزه ؛ كاتب مسؤول : پیرانی، ذبیح ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 326 إلی 336 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمی تحصیلیاشتیاق تحصیلینیازهای بنیادین روانشناختیدانشآموزانالگوی ارتباطی خانواده
-
4.
مؤلف : طهماسبی، فرزانه ؛ زنگنه، فیروزه ؛ كاتب مسؤول : پیرانی، ذبیح ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز و زمستان 1401، دوره 3 - شماره 3 (12 صفحة - من 84 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:جو روانیاجتماعی کلاسدلزدگی تحصیلیخود نظم دهی انگیزشی
-
5.
مؤلف : دهستانی، مهدی ؛ زنگنه، فیروزه ؛ جعفرزاده، ربابه ؛ خدادوست، ساناز ؛
مجلة:روان شناسی فرهنگی»بهار و تابستان 1398، دوره سوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 193 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:سبک یادگیریدوزبانهتکزبانههدفگرایی تحصیلیسبکزبانهـا