مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه بیمه 2 |
مجلة پردازش و مدیریت اطلاعات 1 |
مجلة علوم و فنون مدیریت اطلاعات 1 |
مجلة تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی 1 |
مجلة Journal of Information Technology Management 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
جغرافیا 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : اقدسی، محمد ؛ رنجبرفرد، مینا ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، زهرا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 117 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:استخراج دانشمرکز تماسفرآیندکاویفرآیندهای کسبوکارانحرافات فرآیندی
-
2.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ اعرابی مقدم، حوریه ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»بهار 1398 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 257 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:GISسیستم پشتیبان تصمیمگیریرابط کاربریپارکینگ طبقاتی ساختمانی و مکانیزهروش دنپ فازی
-
3.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ قلمی، عطیه ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 719 إلی 738 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبیانتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریقابلیت های کارکردی و غیرکارکردی
-
4.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ بختیاری، سید مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 79 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:سنجش رضایت مشتریبیمه شخص ثالثمدیریت ارتباط با مشتریمدل سنجش رضایت مشتری اروپاییبیمهرضایترضایت مشتریخدمات
-
5.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ اقدسی، محمد ؛ البدوی، امیر ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 61 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻣﻮاﻧﻊﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻓﺮاﻳﻨﺪﻫﺎی ﻛﺴﺐوﻛـﺎرمطالعهی موردیدسته بندی فرایندهای کسبوکار
-
6.
مؤلف : اقدسی، محمد ؛ رنجبر فرد، مینا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1388 - شماره 93 و 94 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریمدیرانسطح بلوغشرکتهای بیمهمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریسنجش سطح بلوغ