مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کار و جامعه 2 |
مجلة بانک و اقتصاد 2 |
مجلة فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
مجلة بورس 1 |
مجلة توسعه مدیریت 1 |
مجلة تدبیر 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
اقتصاد 5 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
-
1.
مؤلف : مولوی، زهرا ؛ اسکندری، کریم ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1391 - شماره 120 (5 صفحة - من 29 إلی 33 )
-
2.
مؤلف : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛ اسکندری، کریم ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1390، سال اول - شماره 3 ISC (26 صفحة - من 67 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتخدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی دانشجویاندانشگاه آزاد اسلامی واحد بنابالکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیدانشجویاناطلاعاتخدماتدانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
-
3.
مؤلف : بیک زاده، جعفر ؛ زمینی، سمیرا ؛ مولوی، زهرا ؛
مجلة:توسعه مدیریت»دی 1389 - شماره 83 (6 صفحة - من 38 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:ریسکادراکاطلاعاتادراک از ریسکمشتریانرفتارمدیریت
-
4.
مؤلف : پاکمرام، عسگر ؛ مولوی، زهرا ؛
مجلة:بورس»پاییز 1389 - شماره 93 (8 صفحة - من 50 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدناقتصاد جهانیبازار های مالیبورس اوراق بهادارجهانی شدن بورس اوراق بهادار
-
5.
مؤلف : اسکندری، کریم ؛ مولوی، زهرا ؛
مجلة:کار و جامعه»مرداد 1389 - شماره 122 (6 صفحة - من 17 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:صنایع کوچک3توسعه صنایع کوچک4رشد اقتصادی5صنایع کوچکصنایع کوچک و متوسطتوسعهتوسعه صنایع کوچک و متوسطتوسعه صنعتیایران
-
6.
مؤلف : پاک مرام، عسگر ؛ اسکندری، کریم ؛ مولوی، زهرا ؛
مجلة:تدبیر»اسفند 1388 - شماره 214 (4 صفحة - من 41 إلی 44 )
-
7.
مؤلف : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»بهمن 1388 - شماره 104 (5 صفحة - من 39 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:مشتریالکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیرضایتمشتریانرضایت مشتریاطلاعاتخدمات
-
8.
مؤلف : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛
مجلة:کار و جامعه»آبان و آذر 1388 - شماره 113 و 114 (6 صفحة - من 88 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکی1کیفیت2رضایت الکترونیکی3مشتریرضایت مشتریالکترونیکرضایتمشتریانرضایت مشتریاناطلاعاتتجارت الکترونیکبانکداری الکترونیک