-
1.
مؤلف : خاکساری، محمدابراهیم ؛ بهرامزاده، حسین علی ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریمشتریگراییکیفیتسازمانمشتریاناطلاعاتمدیرانرضایت مشتریانزمان
مؤلف : خاکساری، محمدابراهیم ؛ بهرامزاده، حسین علی ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریمشتریگراییکیفیتسازمانمشتریاناطلاعاتمدیرانرضایت مشتریانزمان